Loading...

ربات طراح اکسی دراو ؛ ربات دستنویس امضای شما را با مهارت تقلید می کند.

///ربات طراح اکسی دراو ؛ ربات دستنویس امضای شما را با مهارت تقلید می کند.

با ربات اکسی دراو ( Axidraw ) یک نامه دستنویس بنویسید!

 ربات طراح اکسی دراو( Axidraw ) ، یک پرینتر ساده، مدرن و دقیق است . ربات اکسی دراو ( Axidraw )  تقریبا قادر به نوشتن یا طراحی کردن بر روی هر سطح صاف است. ربات دستنویس ( Axidraw ) می تواند با خودنویس، ماژیک و انواع ابزار نوشتنی به راحتی و با مهارت هرچه تمام تر بنویسد.

بیشتر بدانیم : ربات با احساس کازمو : احساسات انسانی در کوچکترین ربات دنیا

بیشتر بدانیم : ربات دوزیست دانشگاه هاروارد : پرواز خیره کننده زنبور رباتیک از روی سطح آب

بیشتر بدانیم: ربات جراح دانشگاه هاروارد ؛ اندوسکوپی نرم تر و سریع تر

ساختار ربات طراح اکسی دراو  ( Axidraw )

طراحی منحصر به فرد ربات اکسی دراو ( Axidraw ) به گونه ای است که سر این ربات قابل گسترش است و مستقل از بدنه ربات کار می کند. این قابلیت این امکان را به این ربات می دهد تا طرح های را بزرگتر از بدنه خودش طراحی کند.

ربات اکسی دراو در اصل یک دستگاه بسیار متنوع است. این ربات طراح در اصل طراحی شده است برای برطرف کردن طیف گسترده ی نیازهای طراحان و نویسندگان نسخ خطی.  می توان هر کاری را که با یک مداد و خودکار معمولی و به وسیله دست انجام می دهید، با ربات دستنویس به راحتی انجام دهید.

قابلیت های ربات دستنویس اکسی درواو ( Axidraw )

این ربات شما را قادر می سازد تا به وسیله کامپیوتر نوشته هایی را بنویسید که بسیار شبیه نسخه های دستویس می باشد. با همان ظرافت ها. می توانید یک فرم را به راحتی و بدون تردید پر کنید و یا یک نوشته را تکمیل کنید بدون نگرانی و تردید در مورد اشتباه بودنش. درست همانند چیزی که با یک خودکار واقعی می نویسید بدون اینکه جوهر را پخش کند. حتی قادر هستید با این ربات امضای خود را در پایین فرم ها و یا هر نوع نوشته ای درج کنید. امضایی دقیقا مشابه با امضای دستنویس شما.

این دقیقا قابلیتی است که کم کم ربات طراح اکسی دراو ( Axidraw ) را به یک  هنرمند ماهر تبدیل می کند. نکته مهم این است که، هر چقدر که مایل باشید می توانید با ربات دستنویس اکسی دراو  ( Axidraw ) طراحی کنید و متن بنویسید بدون اینکه دست خسته شوید و یا این بازوی رباتیک خسته شود.

ساختار قلم و جا قلمی ربات اکسی دراو ( Axidraw )

جا قلمی این ربات طراح، متناسب و مناسب با طیف گستره ای از قلم ها و مدادها است. از جمله شامل قلم ها و مارکرهای نوک تیز نرم و قلم های بسیار ریز و باریک تا انواع روان نویس و خودنویس و ماژیک های وایت برد و غیره. مهارت باور نکردنی دیگر قلم طراح اکسی دراو ( Axidraw ) این است که می تواند خودنویس را در زاویه مناسب ۴۵ درجه به کاغذ نزدیک کند و با همان زاویه بنویسد.

همچنین قادر هستید با انواع دیگر ابزارهای قلم مانند و یا ابزار نوشتنی دیگر کار کنید. مانند: مداد، خودکار، گچ، ذغال، برس و انواع دیگر ابزار این چنینی.

کاربردهای متنوع ربات اکسی درو ( Axidraw )

ربات اکسی درو ( Axidraw ) یک مجموعه و یا کیت نیست که باید جمع آوری کنید. در حقیقت این ربات یک نمونه کاملا آزمایش شده است. این ربات طراح بلافاصله بعد از باز کردن جعبه اش قابل استفاده است. ربات طراحی اکسی دراو با استحکام و سبک طراحی طراحی شده است. طراحی دقیق و ساختار مقاوم، به ربات دستنویس اکسی دراو دقت و سرعت قابل توجهی می دهد.

طیف گسترده ای ازکاربردهای متنوع ربات اکسی دراو ( Axidraw ) شامل:

  • هنرمندان هنر دیجیتال : با استفاده از ربات اکسی دراو ( Axidraw ) طرح های خود را ظریف تر طراحی می کنند.
  • مشاهیر، سیاست مداران و صاحب نظران برگزیده: از ربات اکسی دراو ( Axidraw ) به عنوان ماشین امضا استفاده می کنند. به صورت که امضاهایشان را با این ربات انجام می دهند و از ربات طراح برای امضا کردن استفاده می کنند.
  • مسئولان دانشگاه، اعضای هیئت علمی و استادان: از ربات طراح اکسی دراو برای امضای مدارک تحصیلی و گواهینامه ها استفاده می کنند.
  • مربیان و معلمان: از ربات دستنویس اکسی دراو برای معرفی و تشویق دانش آموزان برای ورود به رشته طراحی دیجیتال و ساخت سازه های دیجیتال استفاده می کنند.
  • مشاور املاک و آژانس های بیمه: از ربات دستنویس اکسی دراو برای پر کردن فرم ها و پاکت های حاوی مدارکشان استفاده می کنند. به طوری که شما بیینده مشتاقانه پاکت دستنویس آنها را که شبیه نسخ خطی است باز می کند.
  • خرده فروشان آنلاین: از ربات دستنویس اکسی دراو برای ارسال یک متن تشکر امیز دستنویس به همراه سفارش شما استفاده می کنند.
  • هتل ها : از ربات اکسی دراو برای نوشتن یک متن دستنویس خوش آمد گویی به مهمان ها استفاده می کنند.
  • فعالان فضای مجازی : از ربات طراحی اکسی دراو برای ساخت سازه های سه بعدی مجازی و ارزان قیمت استفاده می کنند.
  • تولیدکنندگان قلم و جوهر: از ربات اکسی دراو برای امتحان عملکرد و آزمایش مدادها و جوهرهایشان استفاده می کنند.
  • سازندگان گوشی های هوشمند و تبلت: از ربات آکسی دراو و قلم آن برای تست سخت افزاری محصولات خود استفاده می کنند و تست قلم تبلت و یا گوشی هوشمند.
  • برنامه نویسان اندورید و نرم افزار موبایل: از ربات طراح اکسی دراو برای تست نرم افزارهایشان استفاده می کنند.
  • افرادی که نقص عضوی در دست دارند و یا دست ندارند: به وسیله ربات دستنویس اکسی دراو می توانند نامه های دستنویس ارسال کنند و هر نوع نوشته ای را به صورت دستنویس بنویسند.
  • محققان و دانش پژوهان: از ربات اکسی دراو به عنوان یک پلتفورم حرکتی ایکس وای ( XY ) ارزان قیمت استفاده می کنند.
  • گالری ها: از ربات طراح اکسی دراو برای شماره گذاری آثار و نسخه های محدود و بارزش خود استفاده می کنند.
  • خوشنویسان و خطاطان: از ربات طراح اکسی دراو برای فعالیت کمتر مچ دست و استراحت دادن به مچ دست استفاده می کنند. همچنین از ربات طراح اکسی دراو برای تدریس خطاطی استفاده می کنند.

قیمت ربات طراح اکسی دراو ( Axidraw )

ربات دستنویس اکسی دراو هم اکنون وارد بازار است و در اختیار توزیع کنندگان قرار گرفته است. قیمت این ربات ۴۵۰ دلار است. قیمتی که نسبت به کارکردها و قابلیت های این ربات مناسب به نظر می رسد.

برگرفته از سایت : Axidraw

توسط | ۱۳۹۶/۸/۳۰ ۱۰:۳۱:۰۹ ۱۳۹۶/۰۹/۰۱|تکنولوژی, رباتیک دسته بندی ها|برچسب ها: , |

در باره نویسنده :

ثبت ديدگاه

پنج × 1 =