Loading...

ساعت قهوه دم کن Barisieur : به جای زنگ با بوی دلپذیر قهوه بیدار شوید !

///ساعت قهوه دم کن Barisieur : به جای زنگ با بوی دلپذیر قهوه بیدار شوید !

ساعت زنگ دار قهوه ساز Barisieur قبل از بیدار شدن شما برایتان قهوه دم می کند!

ساعت  های  زنگ دار متنوعی تا امروز طراحی شده اند تا شما را صبح بیدار کنند. اما تمام این ساعت ها در استفاده از زنگ برای بیدار کردن فرد از خواب مشترک بوده اند. صدایی که آزار دهنده است . ساعتی را تصور کنید که صبح ها به جای صدای زنگ شما را با بوی قهوه بیدار کند و برایتان قهوه دم کند. نام این ساعت، ساعت قهوه دم کن Barisieur است.

طراح ساعت زنگ دار قهوه ساز Barisieur

یک طراح صنعتی انگلیسی به نام جاش رنوف ( Josh Renouf ) این ساعت قهوه دم کن را طراحی کرده است. در حقیقت ساعت قهوه ساز Barisieur شامل یک میز کوچک است که درونش یک ساعت دیجیتال گذاشته شده است به همراه یک قهوه ساز. هدف ساعت قهوه دم کن این است که صبح بدون استرس از خواب بیدار شوید.

جاش رنوف ( Josh Renouf ) در وب سایت شخصی اش در مورد هدف طراحی این ساعت این گونه توضیح می دهد:

” در حقیقت ساعت قهوه ساز Barisieur برای راحتی و آرامش کاربر طراحی شده است. به جای اینکه فرد با صدای آزار دهنده و استرس دهنده زنگ ساعت و یا ویبره تلفن همراه بیدار شود و گاهی حتی فرصت درست کردن یک فنجان قهوه و چایی را نداشته باشد ، می تواند با بوی دلپذیر چایی و قهوه بیدار شود و به محض بیدار شدن چایی یا قهوه حاضر شده را بنوشد. “

بیشتر بدانیم : قمقمه هوشمند آب >>

ساختار ساعت قهوه دم کن Barisieur

قهوه یا چای تازه به عنوان یک آرامبخش طبیعی آروماتیک در طول شب استفاده می شود و صبح می تواند به عنوان یک نوشیدنی انرژی بخش عمل کند و حس بویایی فرد را تحریک کند.

یک مخزن آب جوش در سمت چپ ساعت قرار دارد به همراه یک سیلندر، که برای حمل و جابه جایی آب به مغزن قهوه دم کن ضروری است.

آب با روش گرمایش القایی و مغناطیسی ، به نقطه جوش می رسد و می جوشد و پایه فولاد ضد زنگ را گرم می کند. فشار بخار تولید می شود، آب را از ظرف خارج می کند و به داخل فیلتر فولاد ضد زنگ وارد می کند. این روند باعث می شود مصرف کننده یک نوشیدنی با کیفیت شفاف را میل کند.

یک مخزن شیر زیر سینی ساعت قهوه دم کن قرار داده شده است که در تمام طول شبانه روز توسط یک کولر اختصاصی خنک نگه داشته می شود.

یک کشوی اختصاصی با یک جدا کننده قابل جا به جایی در بخش میانی ساعت قهوه ساز Barisieur جا سازی شده است برای قند و شکر و سایر ملزومات.

ساعت قهوه دم کن – ساعت قهوه دم کن Barisieur – ساعت زنگ دار قهوه ساز Barisieur – ساعت Barisieur بیدار شدن با بوی قهوه – جوش آمدن آب با روش گرمایش القایی – بوی قهوه به جای زنگ ساعت - Barisieur Alarm Clock

ساعت قهوه دم کن – ساعت قهوه دم کن Barisieur –
بیدار شدن با بوی قهوه – جوش آمدن آب با روش گرمایش القایی

قابلیت شگفت انگیز ساعت Barisieur

طبق ادعای سازنده ، ساعت قهوه دم کن Barisieur قادر است ۵ حس انسان را درگیر و فعال کند.

حس شنوایی : صدای حباب های آب ناشی از جوشیدن آب برای درست کردن قهوه از راه دور.

حس بینایی : دیدن اینکه آب چطور به فیلتر قهوه ساز هدایت می شود.

حس بویایی : بوی قهوه دم کشیده شده

حس چشایی : چشیدن قهوه دم کشیده شده به محض بیدار شدن از خواب

حس لامسه : فشردن دکمه های مخصوص ساعت زنگ دار قهوه ساز Barisieur برای تنظیم ساعت و در نهایت برداشتن فنجان قهوه صبح هنگام.

ویژگی های ساعت قهوه دم کن Barisieur

استفاده آسان : استفاده از این ساعت قهوه دم کن بسیار آسان است و نیاز به هیچ کونه آموزش پیش از استفاده و خود آموز و تنظیمات پیچیده ندارد. تنها کافی است که پودر قهوه را قبل از خوابیدن درون محفظه مخصوص قهوه بریزید و آب را درون محفظه مخصوص سپس ساعت را روی ساعتی که قصد بیدار شدن دارید تنظیم کنید و صبح با بوی قهوه و یک فنجان قهوه آماده بیدار شوید.

تطبیق پذیری : ساعت زنگ دار قهوه ساز Barisieur هم قادر است قهوه دم کند و هم چایی . ضمن اینکه این ساعت قهوه دم کن را هم می توان کنار تخت گذاشت، هم در آشپزخانه و یا حتی به محل کار خود برد و کنار میز کار خود گذاشت.

کارایی و اثر بخشی : استفاده از گرمایش القایی برای به جوش آوردن آب یک راه حل موثر برای مدیریت زمان و بهینه سازی زمان برای زمان جوش آمدن آب است.

عملی بودن : تمیز کردن ساعت قهوه دم کن Barisieur بسیار آسان است. ظروف شیشه ای و قطعات فولادی ضد زنگ به سادگی در  ماشین های ظرفشویی قابل جا سازی و شست و شو هستند.

ایمنی: ساعت زنگ دار قهوه ساز Barisieur بسیار امن طراحی شده است. به دلیل اینکه برای جوشیدن آب از روش گرمایش القایی استفاده می شود ، سطح ظرف سرد باقی می ماند. ساعت قهوه دم کن Barisieur  گواهینامه سازگاری اروپا ( CE )  را برای طراحی امن و زیبا دریافت کرده است.

طراحی : ساعت قهوه دم کن Barisieur دارای طراحی کاربردی و زیبا می باشد که طبق ادعای سازنده یک نمونه از طراحی بی نظیر عصر معاصر می باشد. طراحی ساعت Barisieur به گونه ای است که می تواند سال های طولانی همراه شما باشد.

راهنمای دم کردن قهوه با ساعت زنگ دار قهوه ساز Barisieur

توصیه سازنده این است که از نسبت ۱۵ گرم قهوه به ۲۰۰ میلی لیتر آب استفاده کنید.

از پیمانه مخصوص برای اضافه کردن قهوه استفاده کنید. یک یا دو پیمانه بستگی به ذائقه شما که قهوه رقیق دوست دارید یا غلیظ.

طبق نظر سازنده از قهوه دانه ریز متوسط استفاده کنید. ( مانند شکر دانه ریز )

برای نتیجه بهتر، از آب تصفیه شده با مواد معدنی و گچ کم استفاده کنید.

قیمت ساعت زنگ دار قهوه ساز Barisieur

ساعت زنگ دار قهوه ساز  Barisieur  هنوز تکمیل نشده است و در حال توسعه می باشد. برآورد شده است به زودی روند تکمیل این گجت به پایان برسد. قیمت اولیه ساعت قهوه دم کن  بین ۱۵۰ الی ۲۵۰پوند ( ۲۵۰ الی ۴۲۰ دلار ) برآورد شده است.

برگرفته از سایت : Indiegogo

در باره نویسنده :

ثبت ديدگاه

11 + 20 =