قمقمه هوشمند آب – تعیین میزان آب مصرفی بدن به صورت هوشمند

///قمقمه هوشمند آب – تعیین میزان آب مصرفی بدن به صورت هوشمند

قمقمه هوشمند آب

اولین قمقمه هوشمند آب با نمایشگر رنگی، امسال در نمایشگاه لاس ‌وگاس توسط کمپانی Life Fuels رونمایی شد.

در نگاه اول شاید به نظر بیاید که یک موبایل زشت به دست گرفته‌اید. اما با استفاده از این وسیله میزان آب مصرفی بدن شما یادآوری می شود و گزارشی کامل از مایعاتی که می‌نوشید به شما ارائه می دهد . مکمل‌ها در ترکیب با آب‌معدنی در بیشتر فروشگاه‌ها به فروش می‌رسد اما اینکه میزان مورد نیاز بدن هر فرد به این مکمل‌ها چقدر است و اینکه به چه چیزهایی نیاز دارد ، از ویژگی های این قمقمه هوشمند است. این قمقمه برای اولین بار در نمایشگاه CES 2016 رونمایی شد و ارزش آن ۱۹۵ دلاری می باشد. تیم طراحی کننده این بطری مدعی است که شما با استفاده سه ماهه از آن می توانید در مصرف ۲۲۸ بطری پلاستیکی صرفه جویی کنید.

بیشتر بدانیم: ساعت قهوه دم کن Barisieur ؛ به جای زنگ ساعت با بوی دلپذیر قهوه بیدار شوید >>

نحوه عملکرد قمقمه هوشمند 

برای اندازه گیری مایعات، ۵ غلاف به‌ اصطلاح سوختی در این قمقمه تعبیه‌شده است که انواع مایعات و نوع مکمل‌ها را هنگام ریختن در این قمقمه، ثبت و اندازه‌گیری می‌کند. همه‌ ی این اتفاق ها از طریق اتصال بلوتوث به گوشی هوشمند اتفاق می افتد و اطلاعات از طریق اپلیکیشن مخصوص به مخاطب داده می شود. به عنوان مثال اگر بدنتان کم آب شود پیغامی ظاهر می شود که به شما هشدار می دهد بدن شما نیاز به خوردن مایعات دارد. سیستم نمایشگر و موتورهای تعبیه‌شده به منظور اندازه‌گیری انواع مایعات در این قمقمه هوشمند باید هرچند روز یکبار به‌صورت وایرلس شارژ شوند. حالا شما می‌دانید روزی چقدر شیر نارگیل می‌خورید؟ چقدر آب پرتغال می‌خورید و چه مقدار هم آب‌معدنی می‌نوشید. اگر بدنتان کم آب شود نیز به شما هشدار خوردن مایعات بیشتر به‌صورت آلارم داده می‌شود.

نمایشگری که به‌اندازه ساعت هوشمند در وسط قمقمه هوشمند نصب‌شده نیز اطلاعات لازم را به‌صورت مستقل از اپلیکیشن نصب شده در گوشی هوشمندتان به شما می‌دهد.

 

۴۰ برند آب و مایعات در آن تعریف‌شده و با اپلیکیشن‌های سلامتی مانند فیت بیت ( FitBit ) و اپل هلث (Apple Health ) در آیفون نیز سازگاری دارد. لازم به ذکر است که شرکت سازنده قصد دارد این قمقمه هوشمند را در اندازه های متنوع تولید کند. از برنامه های دیگر این شرکت برای ارتقا این قمقمه ایجاد بخش تخصصی برای مکمل ها و ویتامین ها در محفظه اصلی قمقه می باشد.

توسط | ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ ۵:۴۲:۰۶ ۱۳۹۶/۰۷/۰۹|تکنولوژی, سلامت دسته بندی ها|برچسب ها: , |

در باره نویسنده :

ثبت ديدگاه

13 − سه =