Loading...

هتل هوشمند ژاپنی با فناوری پارک خودکار ماشین : در این هتل کفش ها خودشان جفت می شوند

/, رباتیک, سیستم های کنترل از راه دور/هتل هوشمند ژاپنی با فناوری پارک خودکار ماشین : در این هتل کفش ها خودشان جفت می شوند

تکنولوژی جفت کردن دمپایی در هتل هوشمند ژاپنی

استفاده از تکنولوژی امری اجتناب ناپذیر است. به نظر می رسد تا چند سال آینده تکنولوژی ماشین های بدون سرنشین هوشمند دنیا را دچار تحول خواهد کرد. این فناوری تا حدی جذاب است که الهام بخش تکنولوژی های نوین خواهد شد. یکی از تکنولوژی ها، فناوری پارک خودکار ماشین های شرکت نیسان می باشد که الهام بخش هتل هوشمند ژاپنی با تکنولوژی جفت کردن خودکار دمپایی و کوسن و وسایل دیگر هتل شده است.

معرفی هتل هوشمند ژاپنی

هتل هوشمند ژاپنی با نام پروژه ProPILOT Park Ryokan شناخته می شود. این هتل در شهر هاکن ژاپن با ترکیب معماری سنتی ژاپن و تکنولوژی های فوق هوشمند طراحی شده است. فناوری رانندگی بدون سرنشین نیسان باعث حرکت و جفت شدن وسایل مختلف این هتل در زمان عدم استفاده شده است.

بیشتر بدانیم: ترافیک هوشمند بدون راننده >>

بیشتر بدانیم: آدرس جهانی سه کلمه ای هوشمند >>

جفت کردن خودکار دمپایی در هتل هوشمند ژاپنی

سرویس جفت کردن دمپایی و کوسن و مرتب کردن وسایل هتل، یک سرویس حیاتی می باشد. در اصل جفت کردن دمپایی با تکنولوژی رانندگی بدون سرنشین بزرگترین پیشرفت تکنولوژیکی در مهمان نوازی می باشد پس از هتل روباتیک Henn – na که تمامی کارکنان هتل یاد شده از میز پذیرش تا مهمانداران همگی ربات بودند.

جفت کردن خودکار دمپایی به مهمانان این اجازه را می دهد تا با خیالی آسوده در هتل بمانند بدون نگرانی بابت جفت شدن کفش ها و یا گم شدن آنها.  به‌دلیل جلوگیری از آشفتگی و بی‌نظمی، مدیران این هتل از فناوری پارک خودکار در این دمپایی‌ها استفاده کرده‌اند. به‌طوری‌ که با کمک سیستم‌های خودکار، دمپایی‌ها در ورودی این هتل سنتی – مدرن خودشان را جفت می‌کنند و آماده می‌شوند تا مهمانان به‌راحتی آن‌ها را بپوشند.

هتل هوشمند ژاپنی – تکنولوژی جفت کردن دمپایی – فناوری پارک خودکار ماشین – ماشین های بدون سرنشین هوشمند - ProPILOT Park Ryokan

هتل هوشمند ژاپنی – تکنولوژی جفت کردن دمپایی – فناوری پارک خودکار ماشین – ماشین های بدون سرنشین هوشمند – ProPILOT Park Ryokan

ساختار فناوری پارک خودکار ماشین در هتل هوشمند ژاپنی

فناوری پارک خودکار نیسان به این صورت است که آیتم ها و محیط اطراف را شناسایی می کند و تشخیص می دهد. این فناوری به شما این امکان را می دهد به جای پارک دستی تنها با فشردن یک دکمه، ماشین را در یک فضای پارک انتخاب شده پارک کنید.

چرخهای بسیار کوچک جاسازی شده در کف دمپایی این اجازه را می دهد که در زمان عدم استفاده از دمپایی به راحتی جا به جا شود. سنسورهای تعبیه شده در دمپایی این اجازه را می دهد تا اطمینان حاصل کنید که توانایی غلبه بر مانع پیش رو را دارند و به صورت کاملا هوشمند و دقیق عمل می کنند. گویی شبحی دمپایی را برایتان جفت می کند. به وسیله فناوری پارک کردن خودکار دمپایی تنها با فشار یک دکمه به محض ورود مهمان‌ها به داخل هتل هوشمند ژاپنی ، این کفش‌های راحتی به صورت اتوماتیک و منظم جفت می شوند.

هتل هوشمند ژاپنی – تکنولوژی جفت کردن دمپایی – فناوری پارک خودکار ماشین – ماشین های بدون سرنشین هوشمند – خانه های هوشمند – هتل رباتیک - مبلمان اتوماتیک هتل هوشمند ژاپنی - فناوری پارک خودکار نیسان - ProPILOT Park Ryokan

هتل هوشمند ژاپنی – تکنولوژی جفت کردن دمپایی – ProPILOT Park Ryokan

فناوری پارک خودکار ماشین در وسایل دیگر هتل هوشمند ژاپنی

در میزهای کوچک سنتی این هتل و کوسن های هتل هوشمند ژاپنی هم از فناوری پارک هوشمند بدون سرنشین استفاده شده است. این تکنولوژی به مهمانان اجازه می دهد دکوراسیون اتاق را مطابق سلیقه خود تغییر دهند و هیچ نگرانی بابت مرتب کردن به شکل اولیه نداشته باشند. زمانی که این وسایل بدون استفاده هستند تنها با فشردن یک دکمه به شکل اولیه بر می گردند. مبلمان اتوماتیک هتل هوشمند ژاپنی با یک نسخه از پارکینگ ProPILOT که توسط شرکت نیسان در اکتبر ۲۰۱۷ برای مدل LEAF ماشین الکتریکی طراحی شده است،  مجهز است.

تمام این ویژگی ها شگفت انگیز در ویدئویی که در ادامه می بینید شرح داده شده است. فناوری پارک خودکار ماشین برای اولین بار توسط شرکت نیسان منتشر شد. و نیسان تا پیش از این با شرکت Tonosawa Ichinoyu برای ساخت خانه های هوشمند همکاری داشته است.

بیشتر بدانیم: دستبند هوشمند SGNL ؛ تبدیل انگشت به تلفن >>

بیشتر بدانیم: ربات هوشمند سرآشپز مولی >>

امکانات هتل هوشمند ژاپنی

هتل هوشمند ژاپنی در یک اقدام جالب یک شب اقامت رایگان را به عنوان جایزه برای افرادی که برای اولین بار وارد این هتل می شوند تعیین کرده است. همان طور که معمول است، کفش ها پس از ورود مهمان برداشته می شوند. درهای این هتل هوشمند ژاپنی به سبک سنتی و از نوع کشویی ( شوجی ) می باشند.

هتل هوشمند ژاپنی که با تکنولوژی فوق هوشمند ساخته شده است و تلفیقی از معماری سنتی و معاصر را درخود جای داده است دارای ۱۶ اتاق برای مهمان ها و تخت های سبک معماری غربی است. این هتل مجهز به تلویزیون، Wi-Fi و انواع امکانات رفاهی می باشد.

منبع: Telegraph

توسط | ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ ۸:۵۳:۲۵ ۱۳۹۶/۱۱/۱۹|تکنولوژی, رباتیک, سیستم های کنترل از راه دور دسته بندی ها|برچسب ها: , |

در باره نویسنده :

ثبت ديدگاه

15 + دوازده =