صفحه لمسی خازنی – شیشه تاچ با فویل لمسی خازنی – تبدیل ویترین به شیشه لمسی ۱۳۹۶/۹/۷ ۱۳:۴۴:۱۰

صفحه لمسی خازنی ( فویل لمسی خازنی ) :

صفحه لمسی خازنی که بخاطر ضخامت بسیار کم ، فویل لمسی خازنی نیز نامیده می شود کاملا شفاف و بدون رنگ می باشد از این رو پس از چسباندن آن بر روی شیشه قابل دیدن نمی باشد.صفحه لمسی از دقت و زمان پاسخگویی بسیار بالایی برخوردار است و عملکرد آن بسیار روان می باشد . این صفحه لمسی نازک بدون قاب و فریم می باشد و می تواند برروی انواع نمایشگرها قرار گیرد و آنها را به نمایشگر های لمسی تبدیل کنند. یکی از مزیت های این صفحات لمسی قابلیت تشخیص نقطه تماس از پشت شیشه تا ضخامت ۱ سانتی متر می باشد که به کمک آن می توان ویترین و شیشه مغازه ها را به شیشه لمسی و تعاملی تبدیل کرد.

Loading...

ویژگی های صفحه لمسی خازنی

به کمک فویل لمسی خازنی می توانید ویترین فروشگاه خود را به شیشه تاچ تبدیل کنید و در تمامی ساعات شبانه روز با مشتریان خود در ارتباط باشید !

صفحه لمسی خازنی - فویل لمسی خازنی - صفحه تاچ - فویل تاچ - شیشه تاچ - شیشه لمسی -

ساخت شیشه لمسی ضد آب

تشخیص نقطه تماس از پشت شیشه

تا ضخامت ۱ سانتی متر

مالتی تاچ – چند کاربره

۲ تا ۴۰ نقطه تماس به صورت همزمان

شناسایی حرکت های مختلف انگشتان

پاسخ دهی بسیار سریع

دقت بسیار بالا

عملکرد بسیار روان

دارای ابعاد مختلف

در انواع سایز های استاندارد

۳۲ تا ۸۴ اینچ

باریک و سبک

ضخامت فویل ۴ میلیمتر

ضخامت سنسور ۱۷ میلیمتر

ساخت شیشه لمسی ، نمایشگر لمسی بزرگ و روش تبدیل انواع نمایشگر به نمایشگر تاچ

شیشه لمسی

۲۴ ساعته با مشتریان خود در ارتباط باشید!

شیشه تاچ

با فویل لمسی و فویل نانو می توانید ویترین و شیشه فروشگاه خود را به نمایشگر لمسی تبدیل کنید و در تمام طول شبانه روز خدمات خود را به مشتریان ارائه کنید!

شیشه خود را لمسی کنید

مانیتور لمسی

شما هم می توانید یک نمایشگر لمسی بزرگ بسازید !

ساخت نمایشگر لمسی بزرگ با قیمت بسیار مناسب

چگونه یک نمایشگر بزرگ لمسی بسازیم ؟

تجهیزات مورد نیاز : پلکسی ، فویل نانو ، فویل لمسی و ویدیو پروژکتور

نمایشگر لمسی بزرگ بسازید

لمسی کردن تلویزیون پشت ویترین

با لمسی کردن ویترین ، تبلیغات خود را هوشمند کنید !

ویترین لمسی

در صورت داشتن تلویزیون تبلیغاتی پشت ویترین می توانید آن را لمسی کنید و  مشتریان را با محتوای تبلیغاتی خود در تعامل قرار دهید . تبلیغات هوشمند در ذهن مشتریان ماندگارتر و موثر تر  و در نتیجه پر بازده تر است.

ویترین خود را لمسی کنید
تبدیل نمایشگر به نمایشگر لمسی - تبدیل شیشه به نمایشگر لمسی با صفحه لمسی خازنی

تبدیل تلویزیون LCD / LED به نمایشگر لمسی

به کمک صفحه لمسی خازنی ، اندروید باکس یا مینی پی سی می توانید تلویزیون لمسی بسازید!

برای این کار فویل لمسی خازنی پشت شیشه چسبانده می شود و با کابل USB به اندروید باکس یا مینی پی سی متصل می شود . شیشه لمسی شده بر روی تلویزیون قرار می گیرد. اکنون تلویزیون شما به یک نمایشگر هوشمند لمسی با تمامی امکانات یک تبلت  ( ولی در ابعاد بسیار بزرگتر! ) تبدیل شده است.

در صورتیکه برای نمایش تبلیغات پشت ویترین از تلویزیون LED / LCD استفاده کرده اید با لمسی کردن ویترین خود می توانید نمایشگر لمسی داشته باشید تا مشتریان شما با محتوای نمایش داده شده ارتباط برقرار کنند ، کاتالوگ دیجیتالی شما را ورق بزنند ، محصولات شما را با دقت بررسی و درصورت بسته بودن فروشگاه درخواست خود را ثبت کنند !

در صورتیکه بخواهید تلویزیون LCD / LED که بر روی پایه قرار گرفته را لمسی کنید و آن را به یک تلویزیون هوشمند لمسی تبدیل کنید فریم لمسی مادون قرمز پیشنهاد مناسب تری است.

تبدیل ویترین فروشگاه به نمایشگر لمسی

برای تبدیل ویترین فروشگاه به نمایشگر لمسی نیاز به فویل نانو، صفحه لمسی خازنی ، پروژکتور ، اندروید باکس یا مینی پیسی است.

روش کار به این صورت است: ابتدا فویل لمسی خازنی از طرف ویترین داخل مغازه به  شیشه  چسبانده می شود و با یک کابل USB به مینی پیسی یا اندروید باکس متصل می شود. سپس فویل نانو پشت فویل لمسی چسبانده می شود. پروژکتور نصب شده داخل مغازه از پشت به فویل نانو تابانده می شود و تصویر در طرف دیگر ویترین که بیرون مغازه است، تشکیل می شود.

با توجه به اینکه صفحه خازنی قادر به تشخیص تماس ( تاچ ) تا ضخامت ۱ سانتی متر است، فردی که بیرون فروشگاه است می تواند به راحتی نمایشگر ایجاد شده بر روی شیشه را لمس کرده و با آن کار کند.

آشنایی با نمایشگر شیشه ای با فویل نانو >>

ساخت انواع میز لمسی ضد آب با صفحات لمسی خازنی

شیشه تاچ را بهتر است از نوع سکوریت ( حرارت دیده و نشکن ) انتخاب کنید که ضد خش و ضد ضربه باشد. تمامی تجهیزات در زیر شیشه تاچ قرار می گیرد که می تواند از نفوذ آب به تجهیزات جلوگیری کند.

یک از کاربردهای صفحه لمسی خازنی ساخت میز لمسی ضد آب می باشد.  از آنجایی که فویل لمسی می تواند پشت شیشه نشکن قرار گیرد بدون نگرانی می توانید روی سطح میز نوشیدنی یا ظرف غذا را قرار دهید و همزمان با میز لمسی کار کنید !

فویل لمسی برای ساخت میز لمسی رستوران هوشمند ، میز کافی شاپ مدرن لمسی ، میز جلو مبلی مدرن لمسی و هر میز لمسی که ضد آب بودن یکی از پارامترهای ساخت آن می باشد استفاده کنید.

بدنه میز را در سایز دلخواه بسازید و نمایشگر لمسی را از سایزهای استاندارد  ۳۲ تا ۸۴ اینچ انتخاب کنید. برای مشاهده سایز استاندارد انواع نمایشگر کلیک کنید >>

نحوه نصب فویل لمسی و ایجاد شیشه تاچ

برای  چسباندن صفحه لمسی خازنی بر روی شیشه یا ویترین فروشگاه به کاردک لاستیکی و آبپاش نیاز دارید . روش نصب ساده است ، لطفا به جزئیات نحوه چسباندن در ویدئوی زیر دقت کنید

برای دریافت پیشنهادات ویژه محصولات و اخبار تکنولوژی های روز دنیا در کانال تلگرام عضو شوید