فویل نانو – تبدیل شیشه به نمایشگر بزرگ با سیستم بک پروجکشن – نمایشگر شیشه ای ۱۳۹۶/۹/۷ ۱۵:۲۸:۱۳

فویل نانو

فویل نانو به همراه پروژکتور (سیستم بک پروجکشن :Back Projection ) می تواند تصویر بسیار بزرگ با کیفیت بسیار بالا ( Full HD ) ایجاد کند. در واقع این نوع فویل ها به دلیل کیفیت بالا در ایجاد تصویر، جایگزین پرده های معمولی سفید رنگ شده است. تصویر ایجاد شده بر روی فویل های نانو توسط پروژکتور ، درخشندگی ، کنتراست و زاویه دید غیر قابل مقایسه ای نسبت به پرده های معمولی را دارد. در این سیستم فویل نانو مانند برچسب بر روی شیشه یا هر سطح شفاف دیگری چسبانده شده و دیتا پروژکتور در پشت شیشه ی مجهز به فویل قرار می گیرد، نور تابیده شده توسط پرژکتور باعث ایجاد تصویر با درخشندگی و وضوح بالا در طرف دیگر شیشه می گردد. فویل های نانو EPR ، تصویری با درخشندگی چندین برابر بیشتر از تصویر تابیده شده بر روی پرده نمایش معمولی ایجاد می کند و تصویر در هر دو طرف فویل ایجاد می شود.

فویل نانو در رنگ های شفاف ، سفید ، خاکستری روشن و تیره ، مشکی و آینه ای موجود می باشند اما دو نوع شفاف و خاکستری تیره بیشترین کاربرد را دارد.

رنگ خاکستری تیره برای تمامی مکانها از جمله مکانهایی که نور محیطی زیاد باشد مورد استفاده قرار می گیرد و بسته به سایز و نوع پروژکتور تصویری با کیفیت تلویزیون LED به شما می دهد . فویل شفاف برای محیط هایی که نور کمی دارند تصویر درخشان و قابل قبولی را به شما می دهد و بیشتر برای نمایش لگو و محصولاتی که تصویر پشت زمینه ندارند مورد استفاده قرار می گیرد .

فویل نانو - تبدیل ویترین به نمایشگر

نمایشگر شیشه ای نازک در دکوراسیون داخلی با فویل نانو خاکستری

  • کنتراست ( وضوح تصویر ) و درخشندگی بسیار بالای تصویر
  • مناسب برای مکان ها با نور محیطی زیاد
  • تمامی تجهیزات پروجکشن، پشت تصویر پنهان می شود.
  • ایجاد تصویر بزرگ با قیمت بسیار پایین تر از تلویزیون های LED
  • تصویر در هر دو سمت فویل ایجاد شده و در هر دو سمت قابل مشاهده است.
  • به دلیل قرار گیری پروژکتور در پشت تصویر ، با عبور مخاطب از مقابل صفحه نمایش، سایه ایجاد نمی شود.
  • با یک پروژکتور می توان نمایشگر با ابعاد ۳۲ تا ۱۰۰ اینچ و با کیفیت تلویزیون LED ساخت.
  • فویل نانو دارای عرض ۱.۵متر و طول ۳۰ متر می باشد که امکان ساخت نمایشگرهای طولی با ابعاد بزرگتر از ۱۰۰ اینچ را می دهد ، بدین منظور باید از ۲ تا ۳ پروژکتور به همراه تکنولوژی برش کناره های تصویر (edge blending ) استفاده کرد.

کاربرد نمایشگر شیشه ای ( بک پروجکشن ) در دکوراسیون داخلی و نمایشگاهی

فویل نانو دو طرفه می باشد و فیلم مورد نظر در هر دوسمت فویل به صورت همزمان قابل مشاهده است. فویل به کار رفته شفا ف می باشد.

تبلیغات هوشمند

با فویل دو طرفه  EPR و پروژکتور، شیشه فروشگاه خود را می توانید به یک نمایشگر بزرگ تبدیل کنید !

ساخت بنر تبلیغاتی با قابلیت نمایش فیلم و عکس به صورت نامحدود…

روش چسباندن فویل نانو بر روی شیشه، پلکسی، پلی کربنات یا هر سطح شفاف دیگر
ساخت تلویزیون ۱۰۰ اینچی در خانه یا محل کار با فویل نانو خاکستری تیره    ( فویل بر روی پلی کربنات شفاف چسبانده شده است . ورق پلی کربنات از لحاظ ظاهری مشابه پلکسی ولی با انعطاف پذیری بیشتری می باشد) 
نمایشگر شیشه ای ۱۱۰ اینچی با سیستم بک پروجکشن و فویل خاکستری تیره ( فویل نانو روی پلکسی چسبانده شده و به همراه قاب پشت شیشه آویزان شده است)

*برای دیدن فیلم ها در ابعاد بزرگ پس از پخش فیلم بر روی این علامت : آیکن دیدن فیلم یا تصویر به صورت تمام صفحه  در گوشه سمت راست ویدئو کلیک کنید

فویل نانو جایگزین مناسب بنرهای تبلیغاتی در نمایشگاه ها و فروشگاه ها

کاربرد دیگر سیستم بک پروجکشن EPR علاوه بر بر تبدیل شیشه فروشگاه ها به نمایشگر بزرگ ، ایجاد نمایشگر شیشه ای است که در سقف نصب می شود و یا بر روی پایه قرار می گیرد . برای ساخت نمایشگر شیشه ای ، فویل نانو روی شیشه ، پلکسی یا پلی کربنات شفاف چسبانده شده و قابل حمل می باشد و پروژکتور نصب شده در سقف یا تعبیه شده روی زمین از پشت به نمایشگر شیشه ای تابانده می شود.

کاربرد نمایشگر شیشه ای در فروشگاه های بزرگ ، نمایشگاه ها ، سازمان ها ، سالن های تشریفات و مجالس می باشد.

­در صورت داشتن فضای کافی در پشت صفحه نمایش در سالن های کنفرانس و یا در منزل نیز می توان از این سیستم برای افزایش قابل توجه کیفیت تصویر پخش شده توسط پروژکتور استفاده نمود.

Loading...

فویل نانو شفاف ( بدون رنگ )

فویل نانو خاکستری تیره

برای دریافت پیشنهادات ویژه محصولات و اخبار تکنولوژی های روز دنیا در کانال تلگرام عضو شوید