Loading...
میز تاچ : میز هوشمند ، انواع میز مدرن ، میز جلو مبلی مدرن ، میز مدیریت مدرن ۱۳۹۶/۹/۷ ۱۳:۲۷:۱۸

میز تاچ

یکی دیگر از تجهیزاتی که امکان همگام شدن ما را با دنیای مدرن امروز فراهم کرده است میز تاچ می باشد. میز لمسی EPR برای کاربردهای مختلف به صورت متفاوت طراحی شده است. از انواع میز لمسی EPR می توان به میز استراتژیک ، میز مدیریت مدرن لمسی، میز هوشمند رستوران ، میز کنفرانس مدرن لمسی ، میز جلو مبلی مدرن لمسی و میز مدرن لمسی هتل نام برد.

میز مدیریت مدرن لمسی

میز مدیریت مدرن لمسی یا همان میز استراتژیک در سایزهای مختلف ابزاری بسیار قدرتمند و مفید برای استفاده در سالن جلسات ، دفتر مدیران ، ستاد فرماندهی ، غرفه های نمایشگاهی  و … می باشد. میز استراتژیک به گونه ای طراحی شده است تا افراد حاضر در جلسه به راحتی دور میز نشسته و با میز کار کنند.

امکانات میز مدیریت مدرن ( میز استراتژیک لمسی ) :

  • نمایش کاتالوگ دیجیتال محصولات و ورق زدن دیجیتالی کاتالوگ توسط مشتری؛ بسیار مناسب برای غرفه های نمایشگاهی و دفاتر ارتباط با مشتری

  • امکان بررسی فایل با فرمت های مختلف و نقشه بر روی میز لمسی برای ستادهای فرماندهی

  • نقد و بررسی گروهی کارآمد بر روی محتوای در حال نمایش و امکان استفاده چند کاربر به طور همزمان

  • امکان کنترل میز لمسی از راه دور و از طریق شبکه wifi

  • امکان تعامل و کارگروهی بر روی محتوای نمایش داده شده

  • شامل نرم افزار قدرتمند دیجیتال ساینیج

میز مدرن - میز مدیریت مدرن - میز استراتژیک لمسی - میز هوشمند - میز تاچ - میز جلو مبلی مدرن

تکنولوژی تاچ میز مدیریت مدرن ( میز استراتژیک ) از نوع مادون قرمز  ( IR ) می باشد که امکان طراحی میز را در هر ابعادی فراهم کرده است . به کمک این تکنولوژی، تاچ یا لمس صفحه نمایش به هر صورتی امکان پذیر است : دست به همراه دستکش ، هر نوع قلمی برای نوشتن یا قلمو برای رنگ کردن !

میز تاچ هتل با نرم افزار اختصاصی برای صنعت هتل داری و گردشگری

میز هوشمند لمسی EPR در هتل پیروزی اصفهان

صحبت های مهندس امیر مسعود لبافان ، مدیر عامل هتل چهار ستاره پیروزی اصفهان درباره میز هوشمند لمسی EPR :

صنعت هتل داری در دنیای امروز دچار تغییر و تحول زیادی شده است. امروزه گردشگران در کنار جاذبه های توریستی، به دنبال تکنولوژی در هتل ها هستند. مانند دیدن امکانات هتل مورد اقامت ، دارا بودن تور مجازی برای رصد شهر، بازدید از آثار تاریخی ، بررسی فاصله هتل با اماکن تاریخی، بازی و سرگرمی در هتل و …. در اصل هتل باید بتواند اوقات فراغت مشتریانش را پر کند.

به کمک میز لمسی EPR کل مجموعه مورد نظر و نیازهای گفته شده برای هتل ما تعریف و پیاده سازی شد. با نصب میز تاچ کاری که هتل ما قصد داشت به عنوان یک هتل چهار ستاره انجام دهد، به خوبی اجرا شد. امیدوارم در آینده هم به روز باشیم ، دنبال تکنولوژی در هتل هایمان باشیم تا بتوانیم در رقابت جهانی حرفی برای گفتن داشته باشیم.

میز لمسی و کیوسک لمسی EPR  با کاربری اختصاصی برای صنعت هتلداری و گردشگری

میز هوشمند لمسی که با کاربردی اختصاصی برای صنعت هتلداری ساخته و طراحی شده، از نمایشگر لمسی و نرم افزاری ساده و قدرتمند به زبان های فارسی، انگلیسی و عربی  ساخته شده است.

از آنجایی که مسافرین و گردشگران بخشی از زمان استراحت خود را در هتل  می گذرانند، به طور معمول به خاطر نبود وسایل سرگرم کننده  در قسمت هایی از هتل که پذیرای مهمانان بصورت موقت می باشد مانند لابی هتل ها، مسافرین و مهمانان نمی توانند به خوبی از زمان فراغت خود استفاده نمایند.

از طرفی در هتل جای خالی وسیله ای کارآمد که بتواند نیازهای اطلاعاتی مسافرین را برطرف کند، بسیار محسوس می باشد. به عنوان مثال وقتی یک مسافر از شهر و یا کشور دیگری وارد یک شهر می شود تمایل دارد قبل از گشت و گذار در شهر و قبل از خروج از هتل بتواند برای خود برنامه ای مشخص پیاده کند و بداند چگونه از حداکثر زمان خود استفاده و در نتیجه از تمام نقاط دیدنی شهر بازدید کند.

میز هوشمند لمسی EPR علاوه بر پوشش دادن تمامی نیازهای اطلاعاتی مسافرین این امکان را برای مدیران هتل فراهم می نماید تا خدمات و امکانات هتل خود را از طریق این دستگاه به بهترین شکل ممکن و با بازدهی بسیار بالا به مسافرین و مهمانان خود معرفی نماید.

امکانات نرم افزاری میز مدرن لمسی هتل

– تور مجازی شهری و مشاهده تمامی اماکن دیدنی، تاریخی، تفریحی و اداری

– گالری تصاویر بصورت جذاب و کاملا تعاملی

– امکان مسیر یابی و دسترسی سریع به نقشه شهری و درخواست چاپ مسیر

– آگاهی از خدمات و امکانات هتل

– بازی و سرگرمی های متنوع لمسی برای پر کردن اوقات فراغت مسافرین در لابی هتل و اتاق های ویژه (VIP )

– امکان تعیین نام کاربری و حداکثر زمان استفاده از میز برای میهمان

تور مجازی و نقشه شهری

یک از امکانات بسیار پیشرفته میز تاچ هتل ، امکان مشاهده اماکن تفریحی و دیدنی شهرها می باشد که مسافر میتواند بصورت عکس، فیلم و یا تصاویر سه بعدی از آن ها اطلاع پیدا کرده و تاریخچه و توضیحات مربوط به آن مکان ها را مطالعه نماید. همچنین مسافر میتواند با انتخاب یک مکان، موقعیت جغرافیایی و نحوه رسیدن از هتل به آن نقطه را بروی نقشه شهری گوگل (Google map) که بصورت نرم افزاری برای میزها طراحی شده است به راحتی پیدا کند و همچنین نقشه و مسیر رسیدن به مکان های مورد نظر خود از طریق این میزها چاپ نماید.

تور مجازی -میز هتل لمسی - میز گردشگری - صنعت گردشگری - راهنمای مسافران در هتل

انواع میز تاچ از نظر تکنولوژی ساخت

میز لمسی با دو نوع تکنولوژی متفاوت تاچ ( تماس ) ساخته می شود که هر کدام مزایای منحصر به فردی دارند : تکنولوژی تاچ خازنی و تکنولوژی تاچ مادون قرمز ( IR )

کاربردهای میز هوشمند لمسی

میز مدیریت مدرن لمسی : مدرن و زیبا ، مناسب برای اتاق مدیران ، نمایش انواع فایل و نقد و بررسی تعاملی با مخاطبین یا مشتریان

میز جلو مبلی مدرن لمسی : تبلت بزرگ در منزل برای تمامی اعضای خانواده ، بازی و سرگرمی دسته جمعی ، شیک و مدرن برای پذیرایی از میهمانان

میز مدرن لمسی کودکان : بازی و سرگرمی در ابعاد بزرگ برای کودکان شما ، انجام بازی ها ی دیجیتال گروهی. مناسب برای منازل ، مهد کودک ها و مدارس

میز مدیریت مدرن - میز استراتژیک - میز لمسی - میز تاچ - میز هوشمند
میز لمسی - میز جلو مبلی مدرن لمسی - میز تاچ - میز مدرن - میز هوشمند

برای دریافت پیشنهادات ویژه محصولات و اخبار تکنولوژی های روز دنیا در کانال تلگرام عضو شوید