Loading...

دوربین هوشمند اکو لوک آمازون : Echo look دستیار حرفه ای مد و استایل

/, تلفن همراه, سیستم های کنترل از راه دور/دوربین هوشمند اکو لوک آمازون : Echo look دستیار حرفه ای مد و استایل

دوربین اکو لوک (Echo look) ، دوربین عکس برداری و آینه هوشمند

در مورد تیپ و استایل از یک متخصص حرفه ای مشاوره گرفتن بسیار ایده آل به نظر می رسد. به تازگی شرکت آمازون از دوربین جدیدی رونمایی کرده است که به عنوان اولین دستیار استایل مبتنی بر هوش مصنوعی شناخته می شود. نام این دوربین، دوربین هوشمند اکو لوک (Echo look) آمازون است. دوربین هوشمند اکو لوک آمازون ، برای نظر دادن درمورد ظاهر شما کمک کرده و به تیپ‌تان براساس الگوریتم‌های یادگیری ماشین با توصیه‌هایی از متخصصین مد، امتیاز می‌دهد.

همانند اسپیکر اکو، دوربین هوشمند اکو مجهز به دستیار الکسا نیز می باشد. می توانید از دستیار الکسا بخواهید برایتان موسیقی پخش کند، ترافیک را برایتان تخمین بزند، وضعیت آب و هوا را برایتان بررسی کند و یا اخبار را چک کنید. دوربین هوشمند اکو لوک آمازون، در حقیقت یک آینه هوشمند است .

بیشتر بدانیم: پهپاد اکشن کم پیتا: عکاسی سلفی حرفه ای >>

مشخصات ظاهری دوربین هوشمند اکو لوک آمازون( Echo look )

شکل ظاهری دوربین هوشمند اکو لوک آمازون همانند یک کپسول (قرص) بزرگ است. دوربین هوشمند آمازون روی پایه قرار می گیرد و یا روی دیوار نصب می شود. دوربین هوشمند آمازون با لامپ های LED احاطه شده است که به بهبود کیفیت تصاویر گرفته شده با این دوربین کمک می کند. در حقیقت این لامپ ها فلش های دوربین هستند. دوربین هوشمند آمازون با فرمان های صوتی : “الکسا، عکس بگیر” و یا “الکسا، یک ویدئو بگیر ” فعال می شود. تصاویر و فیلم های گرفته شده به سرورهای آمازون ارسال می شود و یک کپی برای اپلیکیشن نصب شده روی تلفن هوشمند ارسال می شود. می توانید عکس ها را از برنامه به اشتراک بگذارید و یا حذف کنید. اما نمی توانید از سرورهای آمازون حذف کنید.

دستیار هوشمند تیپ و استایل آمازون، جنس لباس مناسب شما را نیز برایتان انتخاب می کند. به این معنا که آیا جین برازنده شما است یا خیر؟ این دوربین یک اپلیکیشن همراه دارد که در آن ویژگی Style Check تعبیه شده تا دو لباس را با یکدیگر مقایسه کرده و بر اساس امتیاز داده شده به شما بگوید ا کدام یک بهتر است.

دوربین هوشمند اکو لوک آمازون - دستیار استایل آمازون - Echo look

دوربین هوشمند اکو لوک آمازون – دستیار استایل آمازون – Echo look

بیشتر بدانیم: لباس هوشمند E-skin : پوست الکتریکی هوشمند >>

مشخصات فنی دوربین Echo look

از نظر فنی، دوربین هوشمند اکو لوک آمازون قادر است از تکنولوژی تشخیص چهره برای سوییچ کردن اکانت های شما در شبکه های مجازی استفاده کند. همچنین ویژگی ذکر نشده و محرمانه این دوربین هوشمند مجهز بودن به تکنولوژی تشخیص صدا می باشد.

دوربین ۵ مگاپیکسلی تعبیه شده که میان  فلش های LED دایره ای شکل تعبیه شده است، بالاترین حساسیت را برای فوکوس خودکار تصاویر دارد و به شما اجازه می دهد پس زمینه را برای بهترین حالت مد و فشن آماده کنید. روزلوشن این دوربین کم است اما آمازون ادعا کرده است که دوربین را ارتقا داده است تا بتوان تصاویر را به راحتی به اشتراک گذاشت و مجدد به حالت سبک چهره Echo look برگشت.

بیشتر بدانیم: دستبند هوشمند sgnl: تبدیل انگشت به تلفن >>

نحوه عملکرد دوربین اکو لوک

کافیست شما دو لباس مختلف را انتخاب کنید و یا از انتخاب های قبلی لباس که در برنامه Echo look  ذخیره شده اند، لباسی را انتخاب کنید. سپس اجازه دهید برنامه اکو لوک با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی و نرم افزار مد و استایل آمازون، به شما بگوید که کدام لباس برازنده استایل شما است.

مردم سالانه میلیون ها سلفی از خود می گیرند و صنعت مد به سمت انفجار اطلاعات در حرکت است. در حقیقت جریان ذکر شده یک بازی هوشمندانه است، که آمازون پیشتاز این بازی می باشد. اختراع جدید آمازون، یک انتخاب لباس ضروری و فوری را در اختیار شما قرار نمی دهد بلکه بهترین انتخاب را بر اساس چهره و فیزیک و صنعت مد در اختیار شما قرار می دهد.

دوربین هوشمند اکو لوک آمازون - دستیار استایل آمازون - Echo look

دوربین هوشمند اکو لوک آمازون – دستیار استایل آمازون – Echo look

بیشتر بداینم: هدفون هوشمند واقعیت مجازی ora-x: تجره موسیقی سه بعدی >>

آینده دستیار استایل آمازون و رقیب های احتمالی آن

در آینده ای نه چندان دور اپل، دستگاه دستیار مجازی را برای خانه فراهم می کند که دسترسی به سیری از موسیقی اپل و پادکست را فراهم می کند. آمازون در آینده می تواند نسخه ای از اکو را به همراه یک صفحه نمایش، به آشپزخانه اختصاص دهد. این تصمیمی آمازون ممکن است به زودی اعلام شود.

دوربین اکو لوک  به نظر تلاشی از سوی آمازون برای توسعه  خرده فروشی‌های صنعت مد  است. از دید مد و سبک زندگی، این دوربین هوشمند به زودی راه خود را به دنیای تناسب اندام نیز باز خواهد کرد. به عنوان مثال شاید اپلیکیشنی برای دوربین هوشمند اکو لوک (Echo look) آمازون در نظر گرفته شود که به صورت روزانه از شما عکس بگیرد و فرایند کاهش وزن شما را مقایسه کند، شما را جریمه کند و به شما پاداش بدهد، برنامه روزانه برای رسیدن به وزن دلخواه به شما بدهد و درتمام مراحل همراه شما باشد.

قیمت دوربین هوشمند اکو لوک

گرچه دوربین اکو لوک به عنوان یک دوربین امنیتی طراحی نشده، اما اجزای آن به قدری کامل هستند که زمانی که از خانه دور هستید، همانند یک دوربین امنیتی عمل کرده و به صورت دوره‌ای، عکس برداری کند. قیمت این دوربین هوشمند آمازون به همراه دستیار استایل آمازون ، ١٩٩.٩٩ دلار برآورد شده است.

برگرفته از سایت : Mashable

در باره نویسنده :

ثبت ديدگاه

بیست − 5 =