شارژر بی برق نیپر (Nipper ) – کوچکترین شارژر بی برق دنیا – شارژر جیبی

///شارژر بی برق نیپر (Nipper ) – کوچکترین شارژر بی برق دنیا – شارژر جیبی

شارژر بی برق: Nipper شارژری به اندازه یک حبه قند!

اگر به سفر بروید یا در مکانی شلوغ و دور از خانه باشید که به پریز برق دسترسی نداشته باشید یا در مواقع ضروری شارژ شما به اتمام برسد. چاره چیست؟ برق هم نیست؟ شارژر بی برق این نگرانی را برطرف می کند. با توجه به استفاده فراوان از گوشی های هوشمند نیاز به شارژرهای در دسترس و راحت احساس می شود. در مواقع اضطراری مثل قطع برق یا در سفر و … یک شارژر بی برق می تواند مشکل شارژ گوشی شما را حل کند.

امروزه از تکنولوژی خیلی ساده و کوچکی باخبر می شویم که با دو باتری قلمی می تواند تلفن همراه شما را شارژ کند. این وسیله خیلی کوچک نیپر  ( Nipper ) نام دارد که به عنوان کوچکترین شارژر بی برق که بوسیله باتری قلمی کار می کند معرفی شده است. Nipper دارای دوسر برای نگهداری دو باتری قلمی AA می باشد. توان حاصل از دو باتری قلمی AA در Nipper با یکدیگر جمع شده و به یک باتری واحد با توان بالا تبدیل شده که می تواند تلفن همراه شما را بوسیله کابل میکرو یو اس بی ( micro USB ) شارژ کند. فرکانس این باتری در حدود ۵۰۰ مگا هرتز می باشد.

میزان درصد شارژ با شارژر بی برق Nipper

این شارژر بی برق نمی تواند تلفن شما را ۱۰۰% شارژ کند . به عنوان مثال درصد شارژ برای دو تلفن هوشمند Samsung Galaxy S و HTC One M به این ترتیب می باشد:

Samsung Galaxy S : حدود ۱۷% است که با این میزان شارژ می توان ۳ یا ۴ ساعت با تلفن صحبت کرد و یا ۲ روز در حالت آماده باش ( Standby ) باشد.

 HTC One M : شارژ تا ۲۰%  که با این میزان شارژ می توان ۳ یا ۴ ساعت با تلفن صحبت کرد یا ۴ روز دستگاه در حالت آماده باش باشد.

با توجه به نوع باتری گوشی های هوشمند میزان شارژ گوشی های مختلف متفاوت است و برای شارژ بیشتر به مدت زمان بیشتری نیاز دارد. البته تمام گوشی های هوشمند از Nipper حمایت نمی کنند ولی در گوشی های اپل ( Apple ) به راحتی می توان از این شارژر استفاده نمود.

ابعاد شارژر بی برق Nipper

شارژر Nipper  ( نیپر) در اندازه های ۱۷ × ۱۷× ۱۷ میلی متر می باشد و زمانی که از آن استفاده نمی شود به اندازه یک حبه قند کوچک شده و می توان آن را در جیب جا داد.  این شارژر پلی کربنات و سیلیکونی بقدری کوچک است که می تواند درون دسته کلید شما کنار بقیه کلیدها جا شود و حتی می توان از ان به عنوان جاکلیدی استفاده کرد تا زمانی که به آن نیاز دارید فراموشش نکنید. دو سر Nipper بوسیله یک تسمه کوچک به هم متصل شده است. هنگام استفاده با جدا کردن تسمه ها می توان باتری ها را درون آن قرار داد و گوشی تلفن را شارژ نمود.

با توجه به این که Nipper بسیار کوچک است، حمل آن به راحتی انجام می شود و باتری های قلمی هم در همه جا به راحتی یافت می شود حتی در سوپر مارکت ها، دیگر نگرانی بابت شارژ گوشی های هوشمند وجود ندارد.

شارژر بی برق نیپر - کوچکترین شارژر بی برق دنیا

شارژر بی برق نیپر، کوچکترین شارژر بی برق دنیا

موارد استفاده از شارژر بی برق Nipper

درست است که  برای شارژ تلفن همراهتان شاید شما آنقدر دور نشوید که به پریز برق دسترسی نداشته باشید و یا همواره کابل USB را به همراه داشته باشید تا برای شارژ به وسایل جانبی دیگر از جمله لپ تاپ متصل کنید اما حداقل نیپر برای شما به عنوان یک گزینه پیشنهادی در کنار روش های دیگر می تواند حضور داشته باشد.

قیمت Nipper هنوز مشخص نشده است و همچنین هنوز به بازار راه پیدا نکرده است  ولی با توجه به کاربرد آن به راحتی می تواند به فروش برسد و با استقبال زیادی روبرو شود. این شارژر بی برق با نام شارژر جیبی نیز شناخته می شود.

 

برگرفته از وب سایت trusted reviews

توسط | ۱۳۹۶/۷/۹ ۱۲:۳۴:۵۲ ۱۳۹۶/۰۷/۱۱|تکنولوژی, تلفن همراه دسته بندی ها|برچسب ها: , |

در باره نویسنده :

ثبت ديدگاه

14 − چهار =