Loading...

کوچکترین کیبورد قابل انعطاف : کیبورد ویکی پاکت در جیب شما جا می شود – کیبورد جیبی

///کوچکترین کیبورد قابل انعطاف : کیبورد ویکی پاکت در جیب شما جا می شود – کیبورد جیبی

کیبورد ویکی پاکت ( Wekey Pocket ) ، تنها صفحه کلید قابل حمل دنیا

Wekey Pocket کوچکترین و سبک ترین صفحه کلید قابل انعطاف در جهان است. در حالی که صفحه کلید های قابل انعطاف در حال حاضر بیش از ۰.۳۹ اینچ هستند ، کوچکترین کیبورد قابل انعطاف دنیا ضخامتی کمتر از ۰.۲۴ اینچ دارد. کیبورد ویکی پاکت به اندازه ای کوچک است که در جیب شما شود و قابل حمل باشد.

تایپ کردن با کوچکترین کیبورد قابل انعطاف بسیار راحت است و طراحی کلید ها و دکمه ها روی این کیبورد بسیار حرفه ای است. نازکترین کیبورد دنیا جایزه استاندارد طلایی  کیبورد های قابل حمل را به دلیل طراحی حرفه ای به خود اختصاص داده است. کیبورد ویکی پاکت ( Wekey Pocket ) با انواع دستگاه ها سازگاری دارد . مانند : لپ تاپ و گوشی هوشمند .

بیشتر بدانیم : شارژر بی برق نیپر ( Nipper ) : کوچکترین شارژر بی برق دنیا

علت نازک بودن کیبود ویکی پاکت ( Wekey Pocket )

علت نازکی قابل توجه کوچکترین کیبورد قابل انعطاف دنیا به این دلیل است که ، کیبورد ویکی پاکت ( Wekey Pocket ) تنها صفحه کلید قابل حمل در دنیا است که مجهز به PBC  است. این قطعه مدار است که  قابلیت خم شدن ، انعطاف پذیری و نازکی کیبورد ویکی پاکت را به وجود آورده است.

پی بی سی ( PBC ) به زبان فارسی یعنی تخته مدار چاپی . تخته مدار چاپی (PCB)  ) بردی است که تمام قطعه ها و اجزای تشکیل دهنده یک قطعه الکترونیکی بر روی آن قرار می گیرد و شیرازه دستگاه را تشکیل می دهد . مدار ها نیز بر روی سطح همین تخته است که قطعات را به هم مربوط می کنند.

ویژگی ها کوچکترین کیبورد قابل انعطاف دنیا

بسیار قابل حمل : نازکترین کیبورد دنیا با طراحی تاشو حرفه ای که دارد بسیار کوچک است و فضایی را اشغال نمی کند. اندازه کیبورد ویکی پاکت  ( Wekey Pocket ) حدود ۶ اینچ است.  هنگامی که باز می شود اندازه اش به بیشتر از ۱۲ اینچ می رسد. وزن نازکترین کیبورد دنیا  ۳.۵ اونس است و ضخامتش کمتر از ۰.۲۴ اینچ .

نام کیبورد ویکی پاکت به این معنی است که در جیب و کیف و یا کیف پول به راحتی جا می گیرد.

طرح بصری : با طرح QWERTY این کیبورد ، تایپ کردن با کیبورد ویکی پاکت ( Wekey Pocket ) همانند تایپ با کیبورد لپ تاپ و PC است. طراحی نازکترین کیبورد دنیا به گونه ای است که برای باز کردن تا اندازه ۱۲ اینچ آماده است. بین کلید ها فاصله است تا هنگام تایپ کردن همانند کیبورد لپ تاپ ، انگشتانتان را باز کنید و به راحتی تایپ کنید.

احساس تایپ کردن : هنگام تایپ کردن با کوچکترین کیبورد قابل انعطاف دنیا ، این کیبورد صدای آشنای تایپ و فشردن کلیدها را منتشر می کند تا تجربه تایپ کردن با کیبورد ویکی پاکت ( Wekey Pocket ) برایتان ماندگار شود. احساسی همانند تایپ با صفحه کلید معمولی را برای شما به همراه می آورد. این در حالی است که سطح کیبورد ویکی پاکت ( Wekey Pocket ) کامل صاف و تخت است.

باتری قدرتمند : کیبورد ویکی پاکت از نوع باتری قدرتمند  Li Po 200mA است. این باتری اجازه ماه ها استفاده از کیبورد را بدون شارژ کردن می دهد. با یک بار شارژ کردن کامل باتری ، می توان از نازکترین کیبورد دنیا به مدت ۲ ساعت در روز برای ۲ ماه استفاده کرد.

ضد آب : کوچکترین کیبورد قابل انعطاف دنیا دارای بدنه ضد آب است و در برابر ریختن قهوه و نشت آب مقاوم است. می توان به راحتی در محیط هایی که رطوبت بالایی دارد از این کیبورد استفاده کرد.

کلید های ویژه کیبورد ویکی پاکت ( Wekey Pocket )

کلیدهای ویژه : نازکترین کیبورد دنیا ، مجهز به کلید های ویژه ای است که با دستگاه های تلفن همراه شما سازگار است. نام این کلید ها به این شرح است:

کید دروبین ( سلفی ) : کلید Fn + F2

کلید خانه ( Home ) : کلید Fn + Esc

کلید پست الکترونیکی ( Mail ) : کلید Fn + F6

کلید کنترل های ویدئو و موسیقی : کلید Fn + F7 ( عقب رفتن ) . Fn +F8 ( پخش / توقف ) . Fn + F9 ( جلو رفتن )

کلید اتصال به بلوتوث : کلید Fn + P

کلید انتخاب سیستم عامل : Fn + A ( اندروید ) . W ( ویندوز ) . I  ( ios )

برگرفته از سایت : INDIEGOGO

توسط | ۱۳۹۶/۹/۵ ۹:۰۷:۲۹ ۱۳۹۶/۰۹/۰۵|تکنولوژی, تلفن همراه دسته بندی ها|برچسب ها: , |

در باره نویسنده :

ثبت ديدگاه

سه × پنج =