Loading...

دستبند هوشمند sgnl ؛ تبدیل نوک انگشت به تلفن هوشمند بدون اسپیکر و هدفون

/, تلفن همراه, گجت پوشیدنی/دستبند هوشمند sgnl ؛ تبدیل نوک انگشت به تلفن هوشمند بدون اسپیکر و هدفون

دستبند هوشمند sgnl : تبدیل ساعت معمولی به ساعت هیبریدی هوشمند

Sgnl یک دستبند هوشمند است که شما را قادر می سازد تا از طریق نوک انگشتان به تماس های تلفنی پاسخ دهید. در اصل دستبند هوشمند Sgnl نوک انگشت شما را به تلفن تبدیل می کند. می توانید بند ساعت خود را با دستبند هوشمند Sgnl عوض کنید. با استفاده از دستبند هوشمند Sgnl می توانید تلفنتان را در جیبتان نگه دارید و از انگشت دستتان برای پاسخگویی به تلفن استفاده کنید بدون نیاز به هدست و هدفون .

هنگامی که  انگشت خود را روی گوش قرار می دهید، انگشت شما از طریق این دستبند هوشمند  نه تنها صدا را انتقال می دهد، بلکه صدای پس زمینه و صداهای مزاحم را  نیز را مسدود می کند. با این روش انتقال صدا بسیار واضح خواهد بود و می توان در مکان های بسیار پر صدا و شلوغ هم به راحتی صحبت کرد بدون اینکه نگرانی خاصی در مورد انتقال صدا و شنیدن صدای افراد دیگر و یا گوش دادن به مکالمه شما وجود داشته باشد.

بیشتر بدانیم: نمایشگر انعطاف پذیر ؛ این نمایشگر دستبند دیجیتال شما می شود >>

بیشتر بدانیم : ساعت قهوه دم کن Barisieur ؛ به جای زنگ ساعت با بوی دلپذیر قهوه بیدار شوید >>

ساختار دستبند هوشمند sgnl

یک میکروفون بسیار کوچک در بند ساعت دستبند هوشمند Sgnl جاسازی شده است. به وسیله همین میکروفون شما می توانید صدای مخاطب آن طرف تلفن را به راحتی با قرار دادن انگشتتان روی گوشتان بشنوید. استفاده از دستبند هوشمند باعث می شود جواب دادن به تلفن سریع تر و مستقیم تر صورت بگیرد.

دستبند هوشمند Sgnl سیگنال های صوتی را از طریق بلوتوث تلفن همراه دریافت می کند. زمانی که یک سیگنال صوتی دریافت شد، دستبند هوشمند از طریق فناوری القای بدنی ( BCU ) ارتعاش تولید می کند. از این ارتعاش، برای انتقال صدا استفاده می کند . بدین ترتیب که ارتعاش را از دست به نوک انگشت منتقل می کند. لازم به ذکر است که ارتعاش تولید شده خطری برای بدن انسان ندارد و کاملا ایمن و بی خطر است.

هنگامی که نوک انگشت را روی گوش قرار می دهید، ارتعاش تولید شده باعث تقویت صدا می شود و صدا در فضای بسته گوش واضح تر و رساتر شنیده می شود.

بیشتر بدانیم: هدفون مترجم گوگل پیکسل بادز >>

فناوری القای بدنی دستبند هوشمند Sgnl

فناوری القای بدنی در دستبند هوشمند Sgnl شامل دو تکنولوژی است:

  1. یک نیروی محرکه که ارتعاش را تولید می کند و ارتعاش تولید شده را از دست به انگشت انتقال می دهد با مصرف بسیار کم انرژی.
  2. یک الگورتیم صوتی که سینگنال های صوتی را به طور انتخابی و بر اساس فرکانس طول موچب مناسب تقویت می کند.
دستبند هوشمند sgnl – فناوری القای بدنی - BCU

دستبند هوشمند sgnl – فناوری القای بدنی – BCU

تست کیفیت صدا دستبند هوشمند Sgnl

در تصویر زیر ، نمودار آبی رنگ سیگنال اصلی صدا به عنوان ورودی نشان می دهد و نمودار ارغوانی رنگ نشان دهنده سیگنال های صدا در هنگام دریافت از طریق نوک انگشت و به وسیله دستبند هوشمند است. در انتقال صدا از طریق صحبت کردن و مکالمه ، فرکانس صدا تقریبا حدود ۲۰۰ هرتز است. در این محدوده فرکانس، بین سیگنال های صوتی از طریق نوک انگشت و سینگنال های ورودی اصلی، تغییرات زیادی نشان داده نمی شود.

زمانی که آستانه فرکانس از ۲۰۰۰ هرتز فراتر می رود، اختلاف بین سیگنال های صوتی شروع می شود. این واریانس رشد نشان می دهد که شنیدن صدای با کیفیت بالا مانند گوش دادن به موسیقی از طریق نوک انگشت می تواند دشوار باشد. با این حال در دستبند هوشمند تمرکز اصلی شرکت سازنده بر روی انتقال صدای انسانی است. طبق ادعای سازنده؛ آن ها به سختی مشغول تلاش بر روی فرکانس ها هستند تا اختلاف فرکانس ها را به حداقل برسانند.

زمانی که پاسخ فرکانس در محدوده مورد نظر،  مطابق با استانداردهای شرکت سازنده رسید، تلاش برای گسترش قابلیت های دستبند هوشمند و همچنین گستره وسیع تر فرکانس ها آغاز می شود.

دستبند هوشمند sgnl – دستبند هوشمند – فناوری القای بدنی – ساعت هیبریدی هوشمند – تبدیل نوک انگشت به تلفن – تبدیل ساعت به ساعت هیبریدی – خلاق ترین گجت پوشیدنی - Innomdle Lab - BCU

دستبند هوشمند sgnl – دستبند هوشمند – فناوری القای بدنی – ساعت هیبریدی هوشمند – تبدیل نوک انگشت به تلفن – تبدیل ساعت به ساعت هیبریدی – خلاق ترین گجت پوشیدنی – Innomdle Lab – BCU

شرکت سازنده دسبند هوشمند

پروژه ی Sgnl توسط  Innomdle Lab مطرح شده است. Innomdle Lab استارتاپی که از دل سامسونگ بیرون آمده است. دستبند هوشمند Sgnl  اولین پروژه ی این استارتاپ است. دستبند هوشمند  Sgnl  به تازگی در وب سایت جمع سپاری مالی کیک استارتر  ( Kick starter ) قرار گرفته است.

دسبتند هوشمند Sgnl یکی از خلاقانه‌ترین گجت های پوشیدنی  به‏‌شمار می‌رود که چندین‌ بار در CES به نمایش گذاشته شده است. استارتاپ Innomdle Lab درنظر دارد تا پایان سال ۲۰۱۸ این محصول را وارد بازار کند.

سازگاری دستبند هوشمند Sgnl با ساعت

دستبند هوشمند Sgnl از یک بند پلاستیکی تشکیل شده است که قابلیت انطباق با ساعت های هوشمند و غیر هوشمند را دارد. دستبند هوشمند Sgnl با اتصال به ساعت  معمولی و کلاسیک  تبدیل به یک ساعت هیبریدی ( مکانیکی و هوشمند ) می شود. امکاناتی نظیر : پاسخ گویی به تماس از طریق نوک انگشت ، تبدیل انگشت به تلفن و ردیابی و پیگیری وضعیت سلامتی و تناسب اندام و اعلان و هشدار هوشمند را فراهم می آورد.

با اتصال دستبند هوشمند Sgnl به ساعت هوشمند یک ساعت بی نهایت هوشمند ایجاد می شود. در حالی که به فعالیت خود ادامه می دهید و اعلان ها را از طریق ساعت هوشمند خود دریافت می کنید ، می توانید یک تماس راحت و ایمن با حفظ حریم خصوصی و با وضوح صدای بسیار خوب از طریق دست و نوک انگشت خود داشته باشید.

نرم افزار دستبند هوشمند Sgnl روی گوشی هوشمند

دستبند هوشمند Sgnl کاملا یکپارچه با نرم افزار مخصوصش کار می کند تا روزانه شما را سالمتر، برنامه روزانه شما را قابل کنترل تر و سازمان یافته تر کند. در ادامه با بخش هایی از نرم افزار Sgnl آشنا می شویم:

یادآوری تماس

در این قسمت به شما یادآوری می شود با افرادی که برایتان اهمیت دارند در ارتباط باشید. این قسمت نرم افزار Sgnl به طور دائم فرکانس های تماس صوتی را کنترل می کند و یک اعلان و هشدار برای شما ارسال می کند تا تماس هایی که برایتان اهمیت دارد را هرگز از دست ندهید.

ردیابی فعالیت

نرم افزار Sgnl  به شما کمک می کند تناسب اندام داشته باشید و سبک زندگی سالم تری را دنبال کنید. این بخش نرم افزار Sgnl بر الگوی تمرین و فعالیت های ورزشی شما نظارت می کند و مراحل تمرین شما را با گام شمار موجود در نرم افزار دنبال می کند و به شما اطلاع می دهد که درچه وضعیتی هستید و چند مرحله با هدف فاصله دارید. همچنین هنگام پیاده روی روزانه گام های شما را می شمارد و به شما اطلاع می دهد که چند قدم راه رفته اید.

اعلان و هشدار هوشمند

این بخش از نرم افزار به شما کمک می کند تا هیچ اعلان و هشدار هوشمندی را از دست ندهید. نرم افزار Sgnl  برای تماس ، پیام ها و اعلان برنامه های با الگوی متفاوت به شما هشدار می دهد و شما را در جریان تمام اعلان ها قرار می دهد.

مشخصات ظاهری و سخت افزاری دستبند هوشمند Sgnl

در تصویر زیر مشخصات ظاهری و سخت افزاری دستبند هوشمند Sgnl را ملاحظه می فرمایید.

دستبند هوشمند sgnl - مشخصات ظاهری

دستبند هوشمند sgnl – مشخصات ظاهری

آینده دستبند هوشمند

شرکت Innomdle Lab بعد از آزمایش موفقیت آمیز نمونه اولیه دستبند هوشمند اعلام کرده است آماده تولید انبوه دستبند هوشمند است. بدین منظور، روند طراحی و مونتاژ را برای کوتاه مدت ساده تر کرده است. نمونه نهایی دستبند هوشمند در ماه مارس ۲۰۱۸ وارد بازار خواهد شد. شرکت سازنده اعلام کرده است تولید و طراحی این دستبند هوشمند در کشور کره انجام خواهد شد تا نظارت دقیق بر کنترل کیفی محصول داشته باشند.

برگرفته از سایت : kickstarter

در باره نویسنده :

ثبت ديدگاه

شانزده − 7 =