واقعیت مجازی ؛ دیدن چیدمان وسایل قبل از خرید – ایکیا پیشتاز صنعت مبلمان

///واقعیت مجازی ؛ دیدن چیدمان وسایل قبل از خرید – ایکیا پیشتاز صنعت مبلمان

با اپلیکیشن واقعیت مجازی قبل از خرید، چیدمان منزل را ببینید

شرکت سوئدی ایکیا (IKEA) از برنامه ای مبتنی بر واقعیت مجازی رونمایی کرد؛ که زمان مورد نیاز برای چیدمان مبلمان و لوازم منزل را از چند ساعت به چند دقیقه کاهش می دهد. این کمپانی همواره تلاش داشته تا از ابزارهای دیجیتال برای افزایش فروش محصولاتش بهره گیرد و اکنون در کنار اجرای طرح های آزمایشی با شرکت های همکار، قصد دارد همراه با اپل به حوزه واقعیت مجازی (VR) قدم بگذارد.

بیشتر بخوانیم >> آینه مجازی دندان پزشکی

بیشتر بخوانیم >> هدست واقعیت ترکیبی سامسونگ

بیشتر بخوانیم >> هولولنز مایکروسافت

توصیف “مایکل والدسگارد” از اپلیکیشن واقعیت مجازی ایکیا

در تازه ترین اخبار مربوط به همکاری دو شرکت اپل و ایکیا، مشخص شده که ایکیا می خواهد یک اپلیکیشن خرید مبتنی بر واقعیت مجازی (VR) را با همکاری اپل، غول تکنولوژی جهان توسعه دهد. “مایکل والدسگارد” مدیر بخش تحولات دیجیتال کمپانی ایکیا می گوید:

این برنامه نخستین اپ واقعیت مجازی است. این نرم افزار به شما در تصمیم گیری برای خرید کمک می کند. در زمان شما صرفه جویی می کند. در نتیجه تصمیم گیری های شما از حالت شک و تردید خارج می شود.

با استفاده از این برنامه، مشتریان می توانند قبل از خرید، لوازم منزل و مبلمان را به صورت مجازی در منزل خود تست کنند. چیدمان را بررسی کنند و سپس تصمیم به خرید بگیرند.

برنامه های آینده ایکیا برای اپلیکیشن خرید واقعیت مجازی

به گفته “مایکل والدسگارد”، به زودی خرید هم از طریق اپلیکیشن صورت می گیرد:

در اصل هدف نهایی ما قرار دادن امکان خرید از طریق این برنامه است. اما نمی توانم قول بدهم که در نسخه اولیه برنامه، سیستم پرداخت از طریق اپ به درستی کار کند.

این مقام ارشد ایکیا می گوید: اپلیکیشن مورد بحث در پاییز سال جاری میلادی عرضه شده است. هرگاه محصول جدیدی توسط شرکت تولید گردد، ابتدا به اپلیکیشن واقعیت مجازی (VR) راه خواهد یافت. در زمان انتشار، حدود ۵۰۰ الی ۶۰۰ نمونه محصول در این اپلیکیشن IOS وجود خواهد داشت. والدسگارد معتقد است دانش فنی اپل و پیشرفت های اخیر آنها در حوزه واقعیت مجازی برای تکمیل حضور ایکیا در خانه های مشتریان نقشی حیاتی دارد. آنها همچنین به تعداد زیاد کاربران اکوسیستم اپل چشم دوخته اند که به زودی به بزرگ ترین پلتفرم (AR)  واقعیت مجازی جهان بدل خواهد گشت.

در مورد ایکیا شرکت سازنده اپلیکیشن خرید واقعیت مجازی

ایکیا “IKEA” در حال حاضر بیش از ۴۰۰ فروشگاه فیزیکی بزرگ در اختیار دارد. اما توسعه و تکمیل روش های فروش از طریق موبایل، رسانه های اجتماعی، واقعیت مجازی و شرکت های تجارت الکترونیک ثالث، همواره یکی از اهداف اصلی آنها بوده است.

والدسگارد معتقد است که ایکیا “Ikea”، اولین و مهمترین شرکت در صنعت مبلمان است و معتقد است. ایکیا به عنوان یک عنصر اصلی در این صنعت در فروشگاه های مجازی تبدیل خواهد شد. او معتقد است وقتی که جهان ما به سمت مجازی شدن در حال حرکت می باشد ناچار هستیم که تکنولوژی را درک کنیم و مطابق با این موج حرکت کنیم.

برگرفته از سایت: Business Insider

توسط | ۱۳۹۶/۷/۲۹ ۸:۳۷:۳۷ ۱۳۹۶/۰۷/۲۹|اپلیکیشن خرید, تکنولوژی دسته بندی ها|برچسب ها: , |

در باره نویسنده :

ثبت ديدگاه

10 + سه =