Loading...

ساعت هوشمند آسو ؛ تبدیل دست به صفحه نمایش تعاملی – ساعت هوشمند پروژکتوردار هایر

///ساعت هوشمند آسو ؛ تبدیل دست به صفحه نمایش تعاملی – ساعت هوشمند پروژکتوردار هایر

ساعت هوشمند آسو مجهز به پروژکتور داخلی برای تعاملی کردن پوست دست

ساعت های هوشمندی که تاکنون به بازار معرفی شده اند، هر کدام قابلیت های متفاوتی را در اختیار ما قرار داده اند. ما از این ساعت ها استفاده های متنوعی می کنیم از تناسب اندام گرفته تا یادداشت کردن برنامه روزانه و بازی های متنوع با این حال، تا کنون به این فکر کرده اید که اگر این اطلاعات را روی دستتان می نوشتید و دستتان تبدیل به یک نمایشگر لمسی می شد چقدر هیجان انگیز بود؟ ساعت هوشمند آسو اکنون این امکان را برای شما فراهم ساخته است.

بیشتر بدانیم : دستبند هوشمند SGNL >>

بیشتر بدانیم: دستکش واقعیت مجازی >>

مشخصات ظاهری و طراحی ساعت هوشمند آسو

محققان دانشگاه Carnegie Mellon و ASU Tech به همراه شرکت هایر، در حال حاضر یک نمونه اولیه ساعت هوشمند با پروژکتور داخلی ساخته اند که قادر است دست را به یک صفحه نمایش لمسی به اندازه گوشی هوشمند تبدیل کند.

در نگاه اول اینطور به نظر می رسد که سن ساعت هوشمند آسو ( Asu ) به دوران پیش از اینترنت بر می گردد. اما ساعت هوشمند آسو ( Asu ) اولین ساعت هوشمند است که تمام امکانات یک نمایشگر لمسی شامل لمسی کردن، کشیدن صفحه و … را دراختیار شما قرار می دهد.

ساختار ساعت هوشمند آسو به اندازه ای با دوام است که بتوانید با آن به راحتی به فعالیت های روزانه خود ادامه دهید و ورزش های خود را دنبال کنید. ساختار ساعت هوشمند آسو از یک صفحه نمایش ۱.۵۴ اینچی لمسی بزرگ تشکیل شده است . روشنایی صفحه نمایش این ساعت هوشمند بالا است . در لبه سمت راست ساعت ، یک پروژکتور کوچک تعبیه شده است.

طراحی فعلی ساعت هوشمند Asu برای مردان در نظر گرفته شده است اما شرکت هایر ( Haier  ) قول داده است در آینده نزدیک طراحی زنانه این ساعت را که بسیار ظریف است به نمایش بگذارد.

ساعت هوشمند آسو - تبدیل دست به نمایشگر تعاملی

ساعت هوشمند آسو – تبدیل دست به نمایشگر تعاملی

بیشتر بدانیم: ساعت قهوه دم کن Barisieur >>

بیشتر بدانیم: نمایشگر انعطاف پذیر، دستبند دیجیتال شما می شود >>

ویژگی خاص پروژکتور داخلی ساعت هوشمند آسو

پروژکتور داخلی این ساعت که جذابترین بخش ساعت هوشمند است، هنوز در مرحله نمونه اولیه است و قادر به آزمایش کردن این ساعت در سطح وسیع نشده است. پروژکتور این قابلیت را برای ساعت فراهم کرده است تا دست شما را به یک نمایشگر تعاملی تبدیل کند.

به وسیله این ساعت هوشمند ، کاربران می‌توانند پیغام‌های خود را مطالعه نموده و از اپلیکیشن ‌های مخصوص موبایل‌ها نیز استفاده کند. ضمن اینکه ساعت هوشمند آسو قادر است پیام‌های متنی را روی مچ کاربر به نمایش گذارد. از امکانات جالب این ساعت این است که قادر است یک کیبورد مجازی لمسی روی پوست شما ایجاد کند تا شما از این وسیله جهت تایپ متن و شماره تلفن استفاده کنید. همچنین قادر هستید به راحتی از این ساعت هوشمند به عنوان تلفن هوشمند استفاده کنید.

یکی از ویژگی های جالب توجه ساعت هوشمند پروژکتوردار هایر ، ظاهر شدن انسان رقصنده بر روی پوست دست شما می باشد. با ضربه زدن بر روی یک برنامه خاص، یک مرد کوچک بر روی صفحه نمایش ظاهر می شود و شروع به رقص می کند، سپس این فرد رقصنده به سمت دست شما پیش می آید. طراحی این ویژگی بر روی ساعت تنها جنبه سرگرم کردن و تفریح دارد.

ویژگی های هیجان انگیز این ساعت و انتقال اطلاعات از ساعت به دست شما حس کنجکاوی کودکانه به شما می دهد اما باید توجه داشته باشید که طراحی این ساعت مختص بزرگسالان است و نباید در دسترس کودکان قرار گیرد.

ساعت هوشمند آسو – ساعت هوشمد پروژکتوردار آسو – ساعت هوشمند پروژکتوردار هایر

ساعت هوشمند آسو – ساعت هوشمد پروژکتوردار آسو – ساعت هوشمند پروژکتوردار هایر

بیشتر بدانیم: لباس هوشمند E-skin >>

مشخصات فنی ساعت هوشمند پروژکتوردار آسو

ساعت هوشمند پروژکتوردار آسو که به عنوان پروژکتور مچی آسو نیز شناخته میشود دارای ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی به همراه یک پردازنده چهار هسته ای ۱.۲ گیگاهرتزی است. باتری ساعت هوشمند پروژکتور دار آسو از نوع لتیومی و ۶۵۰ میلی آمپر است. مدت زمان شارژ باتری مشخص نیست اما چیزی که از ساعت هوشمند آسو برداشت می شود این است که پروژکتور این ساعت هوشمند نیاز به مایعات و آب داخلی زیادی دارد.

برنامه ها و امکانات ساعت هوشمند پروژکتوردار هایر

ساعت هوشمند آسو شرکت هایر مجهز به یک سنسور کنترل ضربان قلب است که خبر خوبی برای علاقمندان به تناسب اندام است. در سمت چپ ساعت، دو دکمه وجود دارد . یکی از آنها برای اعلان ها برنامه های شما شامل تلفن، پیامک، تنظیمات خاص دیگر می باشد که می توانید آن را غیر فعال کنید و دسترسی شما را به یک صفحه کلید برای تماس های تلفنی فراهم می کند.  دکمه دیگر که پایین ساعت جای گرفته است، برای وارد شدن به صفحه اصلی ( home page ) ساعت است. با نگه داشتن این دکمه به سمت پایین، قادر هستید تنظیمات دلخواه و مورد نظر خود را بر روی ساعت هوشمند آسو انجام دهید.

ساعت هوشمند پروژکتوردار آسو مجهز به اینترنت ۴G است. برای استفاده، ابتدا باید سیم کارت خود را داخل ساعت قرار دهید تا بتوانید به  تماس های تلفنی و متن ها و شبکه های مجازی دسترسی داشته باشید.

به غیر از برنامه های «در حال اجرا» و «تناسب اندام» ساعت هوشمند جدید هایر از قابلیت‌های ردیابی مخصوصی نظیر قدم‌شمار، کالر‌ی سوزانده شده که فعالیت شما را دنبال می کنند، برنامه ای برای ذخیره موزیک های شما، برنامه آب و هوا و همچنین WeChat که به تازگی بر روی ساعت هوشمند اسو نصب شده است برخوردار است.

ایراد ساعت هوشمند آسو

با توجه به عکس‌ها و ویدئوهای منتشر شده از ساعت هوشمند پروژکتور دار آسو به نظر می‌رسد که کیفیت و بزرگی تصویری صفحه نمایش ایجاد شده از این ساعت هوشمند بر روی پوست دست از حد انتظار پایین تر است و تصویر ایجاد شده را نمی توان خیلی واضح تماشا کرد. برای مثال ممکن است نتواند عدد تایمر را به خوبی روی مچ دست نمایش دهد که شرکت هایر قول داده است به زودی ایرادهای مشاهده شده را برطرف خواهد کرد.

آینده ساعت هوشمند پروژکتوردار آسو

تاکنون قیمت این ساعت هوشمند و همچنین زمان دقیق عرضه ساعت به بازار اعلام نشده است اما به نظر می رسد، که ساعت هوشمند آسو تا پایان سال ۲۰۱۸ به بازار بیاید. به نظر می‌رسد کمپانی چینی هایر قصد دارد ساعت هوشمند آسو خود را تنها در بازار چین عرضه کند.

برگرفته از وب سایت: Digital Trends

توسط | ۱۳۹۷/۲/۳۱ ۱۱:۱۱:۱۷ ۱۳۹۷/۰۳/۰۳|تکنولوژی, گجت پوشیدنی دسته بندی ها|برچسب ها: , |

در باره نویسنده :

ثبت ديدگاه

هفده + 7 =